فایل صوتی چگونه ضرر نکنیم!
اگر شما یک میوه را نوش جان کنید ، بگذارید زرد آلو را مثال بزنیم ، و این میوه خوشمزه بسیار نرم و شیرین باشد اما آب نداشته باشد احتمالا حس میکنید این میوه سالم نیست!
دقیقا کسب و کارها هم همینطور هستند یعنی اگر منابع انسانی یک کسب و کار دچار مشکل باشد اما واحد فروش و مالی به درستی کارشان را انجام دهند احتمالا این کسب و کار سالم نیست و خیلی زود در اولین بحران شکست خواهد خورد.
مدیریت سالم یک کسب و کار سالم بستگی مستقیمی به رعایت کیفیت به صورت یکدست و یکپارچه در تمامی واحد ها دارد.
حال اگر میزان رقابت در بازار امروز نسبت به گذشته را در نظر بگیریم میبینیم حجم کار در تمام واحدها اعم از تولید ، مالی ، فروش و انبار و حتی منشیگری و ارتباط با مشتری افزایش زیادی یافته ، بطوریکه دیگر نمیتوان آن را با سررسید و کاغذ مدیریت کرد ، درخواست های متنوع مشتری و شدت عصبانیت آنها به دلیل حجم مشکلات روزمره آستانه تحمل را به شدت پایین آورده به گونه ای که حتی برخی از مشتریان فاکتورهای صادر شده و یا قول و قرارهای شفاهی را هم قرار ندارند مگر اینکه شما آنها را ثبت کرده باشید.
توصیه میکنم در این شرایط از سیستم هایی استفاده کنید که با استفاده از گزارشات آنها بتوانید به سرعت مشکلات سازمانتان را رصد کنید و کمترین ضرر را بابت عدم کنترلتان بر سیستم و اتفاقات جاری آن متحمل شوید!